Schrijf je mee?

15 maart 2017 was een mooie dag voor de VVD. We zijn op deze verkiezingsdag de grootste partij geworden en hebben nu de leiding in de onderhandelingen voor een nieuw kabinet.

De basis voor zowel deze goede verkiezingsuitslag als ook nu de inzet van de VVD bij onderhandelingen voor het nieuwe kabinet, is gelegd in het verkiezingsprogramma VVD. Daarin staat de ambitie van de VVD voor wat wij willen met Nederland de komende vier jaar, namelijk de basis verder versterken én door bouwen aan Nederland. Nederland stap voor stap beter maken.

Op 21 maart 2018 zijn de gemeenteraadsverkiezingen en ook dan willen we in Nieuwegein weer de grootste partij worden, met als doel Nieuwegein stap voor stap beter te maken.  De basis voor beiden doelen zullen ook weer terug te vinden zijn in het verkiezingsprogramma VVD Nieuwegein.

Om tot een goed verkiezingsprogramma te komen, dat breed gedragen worden door liberale aanhangers en goede ideeën op te halen voor Nieuwegein, willen WE dat zoveel mogelijk samen doen van VVD leden of liberalen die op een andere manier actief betrokken willen zijn.

Maar wie zijn WE?

WE kan jij zijn.  Ben je betrokken bij Nieuwegein en weet je wat er speelt, kan je goed organiseren, informatie ophalen en/of schrijven doe dan mee. Je inbreng en tijdsbesteding kan divers zijn, dan kunnen we onderling afstemmen. Heb je interesse, stuur dan een mail naar verkiezingsprogamma@vvdnieuwegein.nl.

We starten al snel, dus als je erbij wil zijn vragen we je uiterlijk begin mei aan te melden. De eerste bijeenkomst/aftrap zal begin mei plaatsvinden.

Frank Dekker (bestuurslid) en Mark Snoeren (fractievoorzitter) van de VVD Nieuwegein.